Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-17, 11:00   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: California-ferieplanlegging for dummies

Mannen var på guttetur i mange stater i 1994 og da var han i Las Vegas, Hoover Dam, South Rim, Flagstaff, Sedona og Pheonix, kjørte igjennom P da.
Ikke lengre vest og det er dit jeg vil. Pluss at jeg vil til San Diego og gå over grensen til Mexico.

Han sa også at det var så fint i Sedona. En oase midt i ørkenen. Men om det er så ørken som det høres ut så kommer jeg til å være dritnervøs for motorhavari og diverse. Håper at det er mange biler på veien for ellers blir jeg litt panisk.
Husker da vi kjørte over fra Tyinkrysset og nedover gjennom mange tunneller og bratte smale veier mot fergeleiet og det eneste vi så den tiden på veien var noen sauer.

Jaggu er det store variasjoner på pris på hotellene. Jeg blir helt tussete av denne søkingen.
Nå har jeg lest tipsene bedre og synes at det hotellet som Lavedender tipset om ser kjempeflott ut. Evt Hard Rock hotellet. Der er vi da. Det har også innendørs basseng ser jeg av bildene. Mer enn flott nok. MGMhotellet koster nesten 8 lapper så det utgår.

Men avstanden viser 20minutters gange mellom disse to hotellene.
Mannen sa at det var ny og gammel "stripe" Men tipper vel at ingen av disse to hotellene ligger dummere til enn noe annet? Mange valg å ta.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 18-06-17 kl 11:15.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat