Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 16:23   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snart valp i hus - tusen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Eldstemann ønsker veldig å ha hunden på rommet om natten (kan hende han angrer seg!), og vi har lest at det er lurt å la valpen sove på soverommet så den ikke er alene. Det er ikke noe poeng for oss at den skal sove en spesiell plass og at det ikke må være soverommet. Jeg tenker også at om han blir vant til å sove i stoffburet, så vil han kanskje sove i det flere steder, at det ikke nødvendigvis må være en fast plass i huset for alltid?

Siden dere ikke er allergiske i utganspunktet og havanaise er en allergivennlig hunderase, tror jeg det går veldig fint i forhold til helsemessige årsaker. Vi hadde Bichon frisé da jeg var ungdom og hun sov i alles senger, broren min var allergisk mot en del andre hunderaser, men det var ikke noe problem å ha henne i sengen. Skjønner at dere skal ha den i sin egen soveplass, men å ha den på rommet tror jeg går helt fint! Faktisk veldig koselig.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat