Tråd: Øya 2017
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 12:59   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.249
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Ja, det siste er jeg enig i, Tally, jeg følte virkelig at jeg var i oslooslo og ikke bare min bittelille del av den på Migos i går. Men kanskje jeg hadde samme drita fyren (og jentene) foran meg som deg.

Jeg syntes Beth Ditto var kjempemorsomt, og Silja Sol også. Migos var underholdende, men jeg hadde ikke helt gjort hjemmeleksen godt nok, så det holdt med en halvtimes tid. Hjerteslag var kanskje høydepunktet for min del, selv om jeg var enig med Dagbladet i at det var et litt pussig låtutvalg.

Jeg var innom Bel Canto, fikk med meg Shimmering, og gikk på jakt etter noe spiselig som ikke var vegetar. Ikke så lett som det kan høres ut.

Jeg forsøkte meg også på Danny Brown, men ble også værflyktning (nevnte jeg at jeg har gjesteområdebånd? )

Lana del Ray var supersøt og flink og pen og alt mulig, men jeg holdt på å sovne etter en halvtime. Det blir for ensformig med en hel konsert.

Spiritualized var også gøy nok, litt flinkis og proguthhalende, men jeg fikk med meg det viktigste.

Gleder meg til dagen, da! Sol! Festivalkjole! Satser på å se dere på #apøyablikk

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat