Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-16, 09:53   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endringene i regjeringen

Jeg tror heller ikke det er slik at man ikke kan endre seg, men jeg syns det er noen feil som er annerledes enn andre, og som gjør at det er visse jobber man deretter er uegnet for.

Som voksen mann burde han vite mye bedre, og jeg syns dømmekraften hans viste store moralske mangler. Jeg tror ikke han hadde angret om han ikke ble tatt.

Han kan ha så gode samarbeidsevner han bare vil, fakta er at dette sender et temmelig kraftig signal til samfunnet om hvilke moralske avgjørelser det ikke er så farlig med. Men dette er jo Frps modus operandi, og kjennetegner alt de gjør, syns jeg. Moral er jo slett ikke så viktig i det partiet, så sant man ikke kan dømme andre. Som opposisjonspolitiker er det greit å drive hatefull, rasistisk retorikk, for å deretter få en jobb som burde vært utelukket. Det er virkelig noe helt annet enn å gå tilbake på valgløfter slik mange må når de inngår regjeringssamarbeid. Det er en oppfattelse av at alle midler er lov for å få det man vil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat