Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-24, 13:22   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smelte om gullsmykker

Har sortert smykkene jeg har arvet og har sjekket med en gullsmed/smie i Son som jeg fikk anbefalt.

Ringte han og fikk vite at han bruker det gullet jeg leverer inn og om jeg har gull med stener i så kan de enten brukes i det nye smykket ellers så får jeg stenene tilbake.

Han ville at jeg skulle komme sånn at vi kunne finne ut av hva jeg har lyst på, sammen.

Han sa at det nok kostet 3000 å få smeltet om det jeg hadde.

Jeg har noe i rent gull og noe med stener i så lurte litt på å lage noe så jeg kunne brukt stenene..

Han tok ikke imot sølv eller sølvplett men har fått tips til en sølvsmed i ASkim som visstnok tar imot sølvplett og sølv og smelter om.
Det er jo supert for jeg har endel plett som jeg synes er fælt å bare dumpe men trenger det jo ikke hjemme. Det blir bare skapfyll.
Har prøvd å google men fant ikke noe ut av det..
Noen som kjenner til en sølvsmed i ASkim som heter Ingvild Aaser eller noe liknende..?
Eller en annen som tar imot sølv og sølvplett?

Noen som vet om en sølvsmed som smelter om til smykker?
Eller en gullsmed som er flink og ærlig og kommer med fine tips og råd?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat