Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-18, 12:48   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overdeler til skjørt

Jeg vil ikke kuppe Filifjonkas skjørtetråd, så jeg lager en egen.

Hva slags type overdeler bruker dere til skjørt? Og lar dere overdelen henge utenpå skjørtet, eller putter dere den inni?

Det er kjempevanskelig, synes jeg. Jeg liker best knelange skjørt som er lett utsvingte. Men jeg synes det passer best (iallfall på min kropp) med kroppsnære topper når det er litt vidde på skjørtet (gjelder forsåvidt også vide bukser eller andre underdeler). Og omvendt synes jeg det er penest med tettsittende bukse dersom toppen er litt vid.

Ofte blir bluser til skjørt litt kjerring, føler jeg. Iallfall på meg. Og kroppsnære topper utenpå skjørtet går gjerne litt for langt ned til at det blir pent ute på skjørtet, og hvis jeg stapper toppen nedi, ser overkroppen veldig «kuttet» og kort ut.

Hva bruker dere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat