Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-17, 11:50   #86
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hobbyskrytetråden VII

Her var tråden, ja!

Et lite oppsamlingsheat fra Maverick, glad amatør! Dette har jeg puslet med siden sensommeren. (Noen av bildene er work in progress da.)

En Afmàli-genser til meg selv:



En Akur-genser til elleveåringen, som han skal få i julegave:


(Den er ferdig nå altså)

En Diana-genser til jentungen, som jeg gjorde halsen om på. (Lagde høyhals i stedet for vanlig rundhals med sløyfe.)



En Blàklukka-genser til jentungen som hun skal få i julegave!



En påbegynt (er ferdig med bol og et erme nå) Riddari-genser til fjortenåringen, julegave det også:



En Raven-jakke til meg selv, som jeg nå har strikket ferdig og laget lommer til som jeg skal sy på, og funderer på en eller annen form for belte.




... og i går sydde jeg meg en kjole! Litt i affekt fordi jeg var plutselig strikke-lei, og så har jeg gått og kikket på symaskina mye i det siste og klødd litt etter å plukke den frem igjen, og da er jeg så fornøyd med at selv om det er to år siden sist klarte jeg å lage et noenlunde presentabelt plagg på overkommerlig tid.



Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat