Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-18, 07:51   #17
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London for newbies

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hvis det er fint vær, har jeg også en drøm om å gå langs kanalen (altså ikke Themsen) fra Little Venice (ved Paddingtion Station) til Camden Market. Da går du blant annet gjennom Regents Park, som i tillegg til å være parken jeg forlovet meg i er veldig flott og frodig inneholder London Zoo. Mener man passerer inne i dyrehagen på et vis også, på denne gåturen. Det går forresten også an å ta kanalbåt samme rute

Dette! Camden er morsomt, særlig om barna liker å smake på forskjellig slags mat, mye spennende i bodene.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat