Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 00:19   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.461
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting i Lofoten - noen som har tips og erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har også kikket litt på dette stedet på yttersida av Vestvågøy (Kleivan på Kvalnes) med hvit sandstrand. Også utsikt mot nord, men vi går vel trolig akkurat glipp av midnattssola (kommer 15.juli), men det er uansett sol mesteparten av døgnet (ja, for vi skal selvsagt ha flott vær ). Det er leilighet, som har plass til oss alle. Har fått vite at det er ledig, hvis vi bestemmer oss fort, til 9000 kr for 8 netter. Altså 4500 per familie for hele uka. Jeg tror kanskje ikke det er ille?

Der har jeg vært, faktisk! Bodde i et privathus lenger bort i bygda, men var innom det du viser bilde av her. Fantastisk fint sted. Men litt "avsides" i forhold til resten av Lofoten. Så det spørs hva dere er ute etter. Sjekk avstander og slikt på kartet da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat