Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-14, 11:45   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe bil fra 2006?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Batteriet er jo en veldig billig sak å bytte ut. Det er bl.a. bremseskivene som lett ruster på biler som kjøres lite. Vi kjører såpass lite at vi måtte bytte våre skiver framme nå etter bare 2(!) år - kosta ca. 6000. Jeg ville tatt en NAF-test på bilen og evt. utbedra slike ting, og jeg føler meg ganske sikker på at dere får veldig mye bil for pengene selv etter noen slike reparasjoner. Når bilen nå blir kjørt mer, vil jeg tro at problemene elimineres. (Nå snakker jeg som om jeg har peiling på bil - det er en overdrivelse, men jeg har klokkertro på eldre japanere. )

Jeg fikk også påpakning om rust på forrige eu-kontroll, men det løste jeg ved å ta en tur på motorveien en dag med lite trafikk, og gjøre en god del bråbremser. Ny kontroll, og rusten var vekk.

Min bil er fra 2005, den er da virkelig ikke for gammel.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat