Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-20, 13:13   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går det fint å sykle fra Vestby til Refsnes gods?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Ja, elveveien er veldig fin Der må du også ha dekk som tåler grus.

Dere skal kanskje ta toget hjem fra Moss? Jeg ville vurdert lengden på turen. Mine barn hadde ihvertfall syntes at veien begynte å bli ganske lang hvis du skal fra Vestby via Hølen og Son til Moss. Et alternativ er jo å ta båten fra Aker Brygge til Son, og så sykle derfra til Moss. Eller ta båten til Drøbak, og sykle Drøbak - Vestby eller Hvitsten - Son, og så ta toget hjem fra Son. Ramme gård åpner nå i juni, så det er verdt en tur (men gir deg litt mer bakker).

Tusen takk for gode tips, alle sammen!

Jeg hadde nok ikke tenkt meg stisykling, nei. Det er trolig to offraoadere og én hybridsykkel med på turen. Vi tenkte å ta toget deler av veien og så sykle en passende etappe på slutten. Ungene er snart 12 og 14 og godt trent, men liker ikke så godt å sykle på trafikkert bilvei. For et par uker siden sykla vi 4 mil på en dag, men med mange timers pause før hjemturen. Hjemover hadde jeg kanskje tenkt at mannen kunne hente oss med bil/sykkelstativ.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat