Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-09, 23:25   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsinvitasjon

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg bruker å ta med om det blir servering av varm mat eller ikke. Spesielt nyttig å vite hvis selskapet er på en hverdag, så man vet om man bør putte middag i ungen før bursdagen eller ikke.

Med 3-åringer så ville jeg valgt og hatt selskapet i helga. De er for slitne til å komme i selskap kl. 17 på en hverdag ofte. I alle fall mot slutten av uka. Mange 3-åringer legger seg før kl. 19.

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Ja, det kan jeg jo, men der er det ikke plass til å skrive veibeskrivelse :/

Jeg hadde droppet veibeskrivelse, bare skriv tydelig adresse. De spør når de ringer og sier fra de kommer om de lurer, eller jeg spør om de finner frem. Men det er jo bare å slå opp kart på gule sider også om de lurer, og mange har GPS.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat