Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-15, 10:12   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flightfinder – bare elendigheten?

Vi har søkt på flybilletter til USA i sommer, og hadde best resultater på Momondo. Alle de billettene vi vurderer, selges via Flightfinder, men jeg er skeptisk. Jeg ser at ifølge noe som heter trustpilot.com, så får de stort sett slakt. Er det noen her inne som vet noe mer om dem? Og er trustpilot i det hele tatt en side å ta i betraktning?

Hvordan er det med Travellink? Er de bedre? Leser litt ymse om dem også.

Jeg ønsker egentlig å bestille direkte via flyselskap, men det er minst 6000 kroner dyrere, så vi kan egentlig ikke ta oss råd til det bare fordi vi er litt skeptiske av oss.

Ferieplanlegging er IKKE morsomt, altså. Jeg fatter ikke at folk kan si det. Jeg er møkklei av å saumfare alle søkemotorer og flyselskaper uten å finne noe vi kan leve med.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat