Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 17:29   #72
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Enig. Det er rart – jeg kjeder meg ikke, slik jeg kjedet meg da jeg var ung og jeg ikke hadde noe å ta meg til med. Nå har jeg tusen ting å ta meg til med, og det meste er plikter, men det er jo kjedelige plikter. Men jeg kjeder meg jo ikke. Eh ... dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Det funderte jeg på også. Jeg kjeder meg jo ikke - jeg skulle tvert imot gjerne hatt mer tid til å gjøre absolutt ingenting. Jeg synes ikke egentlig noe som helst er kjedelig i den forstand; kanskje med unntak av lange møter som jeg ikke føler noen nytte av, men som noen har bestemt at jeg må være på likevel. Ting som er kjipt å gjøre, fordi jeg helst mye heller skulle gjort noe annet, derimot, dem finnes det mange av.

Egentlig hadde ganske mye løst seg om jeg hadde en butler.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat