Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-15, 11:18   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2015

Januar:

1. Dear John - sesong 2. Morsom britisk 80-tallsserie om medlemmene i en sosial gruppe for skilte. Ukjent serie for meg, men den må ha vært stor i England, for jeg kjente igjen mange uttrykk som tydeligvis har glidd inn i dagligspråket til svigerfamilien min. Men denne serien får samtidig åttitallet til å virke som om det var tusen år siden. For en klesstil på folk. Og for et stigma å være skilt.

2. Downton Abbey - sesong 4. Serien viser ingen tegn på å "jump the shark". Denne sesongen er til tider ganske vanskelig å se pga. det som skjer med Anna. Personene utvikler seg stadig, og jeg er forundret over hvor godt jeg liker Mary med tanke på hvor intenst jeg mislikte henne i starten. Hennes far, derimot, begynner å irritere meg mer og mer. Jeg gleder meg til å se mer.

3. Toy Story: Gjensyn. Lenge siden sist. Jeg synes filmen har holdt seg godt. Mye av dialogen er jo glitrende. Ikke min favoritt-Pixar-film, men det er ikke til å komme fra at denne filmen er utrolig viktig med tanke på utviklingen av familiefilm.

4. Toy Story 2: Gjensyn. Jeg blir ikke enig med meg selv om jeg liker enern eller toern best, men denne er i alle fall en super oppfølger. Selv om jeg ikke kan fordra Jessie.

5. Life of Pi: Gjensyn. Det var interessant å se filmen nå som jeg kjente til historien. Dette må være en av de vakreste filmene jeg noensinne har sett. Men jeg synes den er litt lang, og synes særlig barndommen til Pi blir litt vel langdryg. Jeg synes også at slutten kommer litt brått. Skulle gjerne ha hatt litt mer kjøtt på beinet rundt "and so it goes With God". osv.

6. Orange Is the New Black - sesong 2. Enda bedre sesong enn enern. Jeg elsker tilbakeblikkene vi får i folks liv, og det var fascinerende å se Figueroa rakne helt. Og slutten var fantastisk. "Always so rude, that one." Glitrende!

(mer kommer)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat