Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-16, 14:41   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva om Donald Trump blir president?

Lenge har man jo kunne følge den amerikanske pre-valgkampen (hvem som skal bli partienes kandidater), hvertfall den på republikanernes side, med et utrykk som dette:

Men nå er det ikke så gøy lenger syns jeg. Donald Trump er rett og slett en motbydelig fyr. Han er slem, mobbete, har ikke greie på verden, og får Sarah Palin til å fremstå som tilnærmet venstrevridd og intellektuell. Hva kommer til å skje med verden om han blir president? Hvor mye kan han tøyles av høyesterett og kongressen?

Slik det ser ut nå blir vel Hillary hans motkandidat, tror dere det kan øke hans sjanser til å vinne? Hun er jo ikke spesielt godt likt, verken av demokrater eller republikanere. Bernie Sanders syns jeg er en veldig likandes kandidat, men relativt marginal, selv om jeg leste et sted at han faktisk ligger bedre an enn Trump, rent statistisk. Men han er jo selverklært sosialist, og det gir jo omtrent amerikanerne instant hjerteattakk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv