Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-18, 21:09   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hender det du føler deg underlegen?

Spin-off fra annen tråd.

Ble sittende å tenke - ja, det hender jeg føler meg underlegen. Jeg er ikke begeistret for å omgåes folk som har makt over meg på en eller annen måte. Jeg hadde mislikt veldig sterkt å være i konflikt med skolen - jeg hadde bekymret meg over dette hadde påvirket barna mine.

Men dette opplever jeg mer som situasjonsbetinget enn rollebetinget. Jeg føler meg ikke i en underlegen posisjon i forhold til lærere generelt sett.

Føler meg selvsagt fysisk underlegen menn (og de aller, aller fleste kvinner ), men jeg tenke her mest på mentalt underlegen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat