Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-18, 23:25   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminatgulv?

Vi valgte bort parkett til fordel for laminat. Jeg orket rett og slett ikke alle ripene og hakkene, og vi hadde Boen skipsgulv som regnes for noe av det sterkeste. Jo, parkett er lunere, men et høykvalitets laminatgulv er like pent - og langt mer slitesterkt. For 8 år siden så kostet laminatgulvet vi la nærmere 300,- pr m2, så man sparer ikke penger ved å velge det. Vi kan dra møbler, kasser, stoler over gulvet uten å tenke på riper. Vi kan la klesvasken ligge på gulvet over natten (glemt...) uten at gulvet tar skade. Vi kan gå med heler og la hunder og katter leke seg. Det er gleder vi setter pris på i hvert fall
Jeg har ikke tall på hvor mange som har iakttatt vårt gulv som ikke kan tro at det er laminat, men er sikker på at det er parkett Vi har Alloc (som nå tror jeg heter BerryAlloc).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat