Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 11:23   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Japanferien - endelig skjer det!

Så spennende! Er det til neste år dere tenker å reise? Vi har en tentativ plan om å reise i 2020, så jeg er superinteressert i å følge med på planene deres.

Jeg snakket med en jobbkontakt i forrige uke som har vært mye i Japan (er gift med en japaner), og han anbefalte veldig påske fremfor midt på sommeren. Da jeg sa at i så fall kan vi bare være i to uker, sa han at i så fall anbefalte han to uker i Tokyo. Men jeg tror nok jeg vil gå for tre–fire uker i sommerferien likevel, så får vi heller tåle varmen.

Husker du kunst-triennalen jeg nevnte i den forrige Japan-tråden din? Jeg vil absolutt gjerne reise til Naoshima og Teshima, selv om vi bommer på selve triennalen (det står så mye kul kunst der permanent uansett).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat