Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 19:41   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen her som har sort listverk i huset?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har noen venner som syntest at det var en aldeles strålende ide. Det var det ikke.

Fordi det var dumt på noe vis, eller fordi de ikke syns det var fint likevel?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Da jeg ville ha hvite ( ikke eggehvite) lister i vårt hus ble summen så høy at det ble uaktuelt selv om jeg ikke liker eggehvitt. Å male selv var ikke et alternativ.

Jeg tror ikke summen er så ille for å få malt listverket hos oss. Jeg har lest summen et sted, og den var helt søt og lite synlig. Men det var for å få hvite lister. Kan det være noe annet når man vil ha andre farger?
Kanskje vi kan kjøre fargesprakende lister!!!!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat