Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-10, 19:09   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knyting av skjerf

Nå prøvde jeg med et av de nye, fine skjerfene mine og det var for kort til at jeg fikk gjort det som du foreslår, Kokos. Alternative forslag?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg knøt mine skjerf a la Mette Marit lenge før Mette Marit var en offentlig person, og det har jeg fortsatt med å gjøre. Jeg synes rett og slett det er den mest praktiske måten å å knytte skjerf.

Enig i at det er veldig praktisk og fin måte egentlig. Jeg synes bare *alle andre* knyter så moderne og fint nå, uten at jeg har klart å identifisere hvordan de gjør det.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat