Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 21:53   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gluteninnføring for "flaskebarn"

Nestle har en blandingsgrøt som er fra 4 måneder som inneholder gluten; er det ris, hvete, havre kanskje... Husker ikke. Uansett tenker jeg at man ikke bør bruke hva som faktisk finnes av barnemat og tilhørende merking for hva man innfører når. Det er flere ting i sortimentet som jeg mener krasjer med andre anbefalinger. Tidligere gjaldt det blant annet jordbær og fisk (disse anbefalingene er nå endret). Yoghurt er jo også i barnemat mye før den er anbefalt innført forøvrig. Nå var det vel en diskusjon her inne der man mente at det er gjort noe med denne yoghurten som gjør den ok, men jeg har aldri helt forstått det der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat