Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-11, 17:30   #128
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Dette hadde Lille Meg og HP en laaaang diskusjon på for en stund tilbake.

Nemlig! Og hvem hadde rett? Hmmmm? Hmmmmmm?

Jeg syns det hele blir litt lettere når man ser for seg tallinja, jeg. Når du runder 2,5 oppover til neste heltall, så blir det til høyre - "oppover" - på tallinja, og du havner på tallet 3. Hvis du skal operere på samme måte for negative tall, så blir det å runde oppover fremdeles at du beveger deg til høyre på tallinja - mot nærmeste hele tall. Nærmeste heltall når du står på -2,5 og beveger deg til høyre, er -2.

Er alt klart nå? Eller ble alt mye verre?

Jeg føler jeg har prikkesystemet ganske godt inne nå. Det eneste jeg virkelig lurer på, er hvordan det er med røde prikker på medlemsforum. Altså der hvor en grønn prikk "bare" gir +1. Tidligere var det vel slik at en rød prikk på markedsplassen gav "vanlig" uttelling, var det ikke så? Hvordan er det nå?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat