Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-19, 14:24   #28
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med små el-biler (Citroen C-Zero, Mitsubishi iMiev, Peugeot iOn)

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Gratulerer! Du har imponerende gjennomføringsevne, tror dette vil bli en veldig lettelse for deg i den nye hverdagen!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du er svært effektiv i beslutningene dine, så bra! Det blir helt sikkert en ålreit bil for deg. Vi har liten elbil, men stor nok til at vi er 4 (les: Nissan Leaf). Den har ikke all verdens rekkevidde, men til bykjøring er det helt uproblematisk. Det er jo bare å lade litt oftere. Og så er det bare å kle på seg om vinteren.

Takk! Eg kjenner at eg blir veldig lett oppslukt av å ikkje klare å ta beslutninger. Så eg har bestemt meg for å vere meir handlekraftig nå. Når eg bruker all kapasitet på å gruble over eit eller anna, må eg bare skjære gjennom og bestemme meg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat