Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-08, 09:34   #42
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Bibabath?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvorfor det? Er det for komforten sin del? Jeg tror storebror kunne brettet seg ned i en bøtte om han fikk det til, bare han får bade. Han har forsøkt seg med baljen som lillebror bader i (det funker en liiiiten stund .. ), så om det er det som er cluet, at han skal kunne strekke ut beina, så er ikke det noe å tenke på tror jeg.

Nei da skal det vel gå bra, om man synes det er greit å sitte med krokete ben så kan man bruke den som voksen også. Jeg kan ikke skjønne at det skal være noen annen grunn enn at den blir liten som er årsaken til at de setter aldersgrense på den. Man sitter jo på duken så det blir ikke mer belastning fordi om man er større.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat