Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-11, 12:35   #2
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye koster en komfyr av god kvalitet?

Da jeg kjøpte komfyr for ca 5 år siden var de med pyrolyse kun i øverste prisklasse og induksjon var urimelig dyr. Induksjon er komt ned i vanlig prisklasse nå og man kan kanskje finne pyrolyse i ulike prisklasser. Det er ikke så mange modeller med pyrolyse selv om det ikke er ny teknologi. Jeg har aldri hatt en dårlig komfyr, selv om noen av dem har vært enkle og uten ekstrafunksjoner som tidsinnstilte kokeplater og stekerfunksjoner; roterende grillelement, steam funksjoner og slikt. Det er veldig individuelt hvilke av disse funksjonene man har bruk for, man blir vant til det meste. Det er greit å ta en runde i butikken å sjekke hva man liker. Siemens har en stekeovnsmodell med "skyveskuff" hvor platene er festet i døren. Jeg vet flere synes dette er blitt ett must når de skulle ha ny komfyr, og det er praktisk med store steker og slikt man skal helle kraft over underveis. Man har full tilgang til det man steker ovenfra med det samme døren er åpnet. For 5000 kr er der en del man kan velge mellom.


Sist redigert av arrow : 20-12-11 kl 12:44. Årsak: staving
arrow er ikke aktiv   Svar med sitat