Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-16, 10:56   #29
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle reise på ferie, helt alene

Jeg hadde valgt sol og varme i enten Hellas eller Spania. Gjerne et litt mindre sted og med et deilig basseng og strand. Og med lydbøker på øret og en solseng og god mat, så hadde det blitt perfekt. Jeg hører bestandig mye lydbøker når jeg drar på ferie.

Har dratt alene flere ganger. Noen ganger for å besøke venner i utlandet, men bor da på hotell allikevel. Eller drar med ei venninne. Er litt hyggelig å ha med en annen voksen å snakke med også, men drar gjerne alene også om muligheten byr seg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat