Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-07, 21:23   #70
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når mor forlater barnet sitt ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvordan vet du at den løsningen er best? Jada, du kjenner barna dine og deres personlighet, men i en slik situasjon?

Fordi jeg har vært "nesten-skilt" det siste halve året og har måttet vurdere nøye fordeler og ulemper med alle løsninger. Mannen og jeg er hvertfall enige om at vi tror dette vil være den beste løsningen hvis vi ikke greier å få ting på riktig kjøl igjen.
Vi vet ikke at det er den beste løsningen, vi tror. Hva som virkelig er det beste vil bare tiden vise. (hvis det blir noe av og det håper jeg virkelig ikke)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat