Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-18, 13:31   #16
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost som del av arbeidsdagen?

Hos oss er det også vanlig at de som kommer noenlunde tidlig setter seg ned med en kopp kaffe og en prat. Noen ganger går det på private ting og generelle samfunsspørsmål, men ganske ofte er det jobbrelatert, i hvert fall til og fra. Selv om det kan defineres som ikke-effektiv arbeidstid så mener jeg at det har en funksjon fordi det gjør mye godt for arbeidsmiljøet. For meg, som har arbeidsoppgaver litt på siden av de andre og derfor er selvstendig (og litt ensom) i arbeidssituasjonen, er dette spesielt viktig.

Dersom noen hadde hatt med seg en skive og spist da så hadde jeg ikke reagert på det. Om noen satt mutt putt alene og spiste i en halv time i arbeidstiden hadde jeg syntes det var rart.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat