Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-20, 14:25   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med ryddige hus - deres beste tips

Eg tester ut ein ny vri nå med faste dager til å gå over ulike faste oppgaver. Det funker ganske bra, saman med å sette av ei økt på 20 min. kvar kveld, før eg sett meg ned og sløver, til å gjere ting som må gjerast dagleg, pluss å sette på ein klesvask kvar dag.

Mine rutiner er:
- Mandag: Gå over badet.
- Tirsdag: Soverom, sortere skittentøy som har hopa seg opp og skifte sengetøy
- Onsdag: Post, Mail og regninger.
- Torsdag: Kjøkken og kjøleskap, lage handleliste
- Fredag: Stove, «dropsoner» og vekeshandel.

Dropsonene er to kurver, som står på plasser der det har lett for å samle seg rot. (Hos meg, nær sofaen og på benk i gangen). Dersom eg legg ting som slenger rundt i desse kurvene, gir det eit ryddigare inntrykk, enn om det blir liggjande utover benker og bord. Ofte legg eg faktisk ting heilt på plass også, sidan det er like mykje jobb som å legge det i kurven, når eg først har løfta på det.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat