Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-17, 13:51   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vene, FP! Vi har glemt noe!

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det eneste som irriterer meg litt med hele greia er en liten detalj. I påmeldingsskjemaet vi skal levere i den digitale meldeboka krysser vi av for om vi "samtykker til at barnet kan delta på skolegudstjeneste", ja eller nei. Jeg gjorde meg litt dum og spurte rektor (som skjemaet kom fra) om det var samtykke eller påmelding, og fikk til svar at det var påmelding. Så i følge det skjemaet samtykker jeg til at det ene barnet kan delta på gudstjeneste, men ikke de to andre, og det ser jo ganske tåpelig ut. De får jo lov til å delta, så jeg samtykker jo, men de velger selv å la det være.

Flisespikking, ja, men det er jo det jeg gjør.

Det er jo nettopp det som er bra med påmeldingskjemaet på vår skole.

Jeg ønsker at "insert navn" i klasse "skriv inn" deltar på 1) skolegudstjeneste 2) skoleavslutning i gymsalen

Med en avkryssingsboks bak hvert alternativ.

Hvorfor trenger man å gjøre det mer vanskelig enn det?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat