Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-14, 15:55   #24
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jojo Moyes: Me Before You / Et helt halvt år

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg burde visst at jeg fornærmet noen nå. Men det er massevis av enkle bøker jeg liker godt, altså. Jeg har bare allergi for en viss type bøker som skal være litt sånn sjelsettende, og der har jeg altså noen barometervenninner som gir meg fullt utslag på denne. Vi er gode venner og vet at vi har ekstremt forskjellig litteratursmak, altså.

Det kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg er slett ikke en som bare liker høyverdig litteratur. Langt derifra. Jeg sluker f.eks. krim. Selv om jeg sluker det skjønner jeg godt at det er stor forskjell på kvaliteten der også. Men når det kommer til "damebøker" blir jeg fortere allergisk. Det er rett og slett ikke min type bøker.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat