Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 21:48   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte spiser dere dessert?

Besteforeldrene mine hadde en liten dessert hver eneste dag. For et lykkeland! Jeg elsket det. Men de drev gård og var tynne mennesker som ikke drakk brus og spiste godteri og potetgull noe særlig.

Vi har egentlig veldig sjelden dessert annet enn når vi har gjester eller det er noe spesielt. I jula har vi det hver dag, og vi har det litt oftere i sommerferien. Jeg elsker dessert og hadde gjerne spist det hver dag om jeg ikke heller ville være relativt slank.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat