Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 13:30   #47
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men én forskjell mellom Bergen og Trondheim (som er de to byene jeg har erfaring med) er at I Trondheim er det lettere å sykle. Nå vet jeg ikke hvordan sykkelveiene i hjembyen har utviklet seg, men Trondheim er så utrolig mye flatere enn Bergen (og mindre i omfang). jeg husker hvor sjokkert jeg var da folk syklet til vors på 90-tallet! .sjokk: Det gjør man ikke når man er bosatt oppå et lite fjell.

Nå har jo elsykkel blitt veldig utbredt, noe som ikke fantes på 90-tallet, og det kan jo ha forandret en del i Bergen også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat