Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 14:30   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.565
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Jeg skjønner at det er kjipt å bruke en time til og fra jobb med kollektivt, når det tar mye kortere tid å kjøre, men jeg lurer også på hvor grensa går, for hvor mye tid man skal mene er for mye. Det er lett for meg å si, jeg kommer til å få minst en times reisevei til jobb etter hvert uansett, og jeg har ikke førerkort, så å bytte med bil er ikke et alternativ for meg. Men mannen min må også belage seg på en times reisevei, kanskje mer, og han kommer ikke til å kjøre han heller (selv om vi planlegger å kjøpe elbil). Dette er jo litt av utfordringen med at vi i Norge forventer å bo hvor vi vil, jobbe hvor vi vil og likevel bruke kort tid mellom jobb og hjem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat