Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-16, 16:45   #30
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du kastet alt som ikke gir deg glede?

Leser meg ikke opp her akkurat, men overskriften tiltar meg. Eller, det hadde jo vært bedre om det var: Ikke skaff deg ting som ikke gir deg glede.
Jeg liker at det skal være noe nytte i alle ting vi har, glede, praktisk lurt, bare vakkert (= glede egentlig).

Solsystemet i vinduet, som 11-åringen har laget. Veggur som gir meg tiden når jeg legger mobilen langt unna, for seg selv. Fastelavenskvasten minstemann kom hjem med i februar, i en veldig vakker vase fra Kremmerhuset. Megafon-bladet jeg kjøpte to av forleden, og gjorde selgeren så glad at han vantro ristet på hodet som i en gammel donald-tegnefilm. Telysestakene på bordet, som kaster glassmaleri-aktige skygger, når vi bruker dem til måltider i mørket.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat