Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-18, 15:55   #156
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Det jeg derimot ikke forstår er hvordan man kan få nok informasjon bare ved å sjekke kartet. Ved å sjekke kartet vet du hvor vedkommende befinner seg, men ikke om det er mye eller lite trafikk, om vedkommende skal innom og handle julegave til deg på veien og liknende. Jeg klarer ikke forstå hvorfor det er mindre praktisk at vedkommende sender en sms "Måtte ta flybuss. Hent meg om 40 minutter". Er dere så travle at dere ikke har tid eller hva er grunnen til det? Personlig hadde jeg blitt utrolig stressa om jeg skulle basert meg på gps-tracking for å vite når middag skulle serveres eller mannen hentes.

Jeg ser hvor prikken flytter på seg. Når han er kommet til punkt x kan jeg for eksempel sette meg i bilen og kjøre. Vi ble enige på tlf om at jeg skulle hente han og det tok ca 70 minutter. Så kom jeg på at jeg kunne sjekke kartet, for å finberegne litt mer. Og valgte det fremfor å sende sms om at han må sende meg sms. Ingen fast løsning hos oss, kun et øyeblikks praktisk funksjon der og da.

Hvilket minner meg om at jeg ikke får tak i mannen i ettermiddag og kanskje han har gått på trening. Men nei, kartet viser at han fremdeles er på jobb gitt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat