Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-24, 13:26   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.530
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partnerdrapskommisjon

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Nei, det kan også være f.eks. medlemmer av et skytterlag. Jeg tror ikke det er noe krav om å være aktivt medlem, bare betale medlemsskapet. (Morfar skjøt seg for noen år siden, jeg mener at våpenet var lovlig via medlemskap i en pistolklubb).

Ja, min mann fikk registrert et gammelt håndvåpen under sist våpenamnesti (en colt som bestefaren gravde ned på gården før/under andre verdenskrig, og som har ligget på loftet på gården siden), og da meldte han seg inn i en pistolklubb for å ha lov til å ha den registrert på seg. Tror kanskje han måtte ta et kurs også, for å få være medlem, selv om han var aktiv konkurranseskytter (rifle) i sin ungdom. I tillegg måtte han ha et våpenskap til å oppbevare den i.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat