Tråd: Hukommelse
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-18, 11:41   #14
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.496
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse

Eg er 36 og har «amnesi i nåtid» som eit symptom som er grundig utreda og dokumentert. For meg handler dei sjukdomsrelaterte hukommelsesproblema om heilt andre ting enn det eg og opplever som å vere normalt distré i kvardagen. Å ikkje hugse navnet på ein person eg har hilst på og kjenner igjen er noko anna enn å vere i ein tilstand der eg ikkje kan hugse at eg har møtt ein person i det heile tatt. Å ikkje hugse kva vi avtalte i elt møte er noko anna enn at eg får vite at eg har gjort ting eg ikkje hugser i det heile tatt. Å gløyme kva eg skal seie er noko anna enn å ikkje vite kva samtalen handler om i det heile tatt. Alt handler om hukommelse, men det er noko med graden av bevissthet. Nå har ikkje eg nokon form for formell kompetanse på dette. Men eg har skjønt at når dei utreder slike problem så er det stor forskjell på å vere «litt normalt surrete» og på å ikkje hugse kva ein foretar seg i det heile tatt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat