Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-22, 11:01   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lærerstreiken

Er det ikke en tråd om dette? Jeg leser om det i kaffebloggen og gruffetråden, men ingen egen tråd?

Jeg er medlem i UdF, men som ansatt i barnehage er jeg ikke tatt ut. Jeg er dog lærerutdanner og har mange lærervenne, og jeg vet jo det er mange lærere her, og ikke minst foreldre/foresatte.

Jeg diskuterte streiken i går meg noen, og det vi lurer på, og som også ble adressert i gruffetråden, ville det ikke blitt mer trøkk bak streiken dersom flere ble tatt ut snart? Oslo, Trondheim, og flere større steder? Jeg vet jo det startet i Bergen, så der er det vel mange. Ser ikke Norge/media/politikerne streiken før Oslo blir hardt rammet?

Kjør debatt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat