Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-06, 13:45   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du etisk bevisst når du kjøper klær?

Klær har jo bare blitt billigere og billigere. Husker jeg betalte 500 kr for en Lewis 501 i 1984. Det er ikke mye dyrere for en dongribukse i dag. På H&M får man klær til en skikk og ingenting. Det er jo lett å bare handle i vei, og ofte ikke en gang bruke klærne en har kjøpt. Ikke spesielt miljøvennlig akkurat.

Hvor bevisst er du på dette? Jeg prøver å tenke meg om flere ganger når jeg handler. Har jeg virkelig behov for dette plagget? Passer det sammen med noe jeg har fra før? Jeg prøver også handle kvalitetsklær på salg, som varer litt lenger. Og jeg har også sydd om gamle klær som jeg har hatt selv, eller som jeg har arvet.

Kom over denne artikkelen på nettet om etisk forbruk som fikk meg til å tenke enda mer over dette.


Sist redigert av LaBanga : 09-12-06 kl 13:54.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat