Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-17, 21:53   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Vi har 12 like tallerkner, men ellers mye forskjellig.
Det fineste jeg dekker opp med er blandings av gamle serviser som er arvet.
Vi har like vinglass, men sånne vanlige glass er det hummer og kanari av. Bestikk har vi så vi kan dekke til 12 med likt, men det giddes nesten aldri. Det blandes.

Her i hus er det system på vaskerom, men ingen andre ville sett systemet. Det ser tilsynelatende kaotisk ut.

Håndklær har vi i alle varianter. Noen er 20+ år gamle.

Jeg trives best med å ha det moderat kaotisk og jeg liker også godt når stil ikke blir for match. De koseligste hjemmene jeg vet om er sånne som har bilder på veggene, bøker i bokhyller, møbler som har kommet inn i hjemmet over langt tidsrom Osv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat