Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-16, 17:40   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iHerb og faktisk miljøgevinst?

Jeg tror ikke det finnes noe enkelt svar, og skulle man bare spist kortreist så hadde det blitt et sørgelig utvalg. Men lurt å stoppe og tenke, i hvert fall. Jeg klarer ikke å forestille meg at importert mat fraktet med mye emballasje hjem på døren kan være positivt for miljøet, samme hvor økologisk det er produsert.

Jeg tittet på en produsent av ulikt kjøtt, blant annet sau, og de sa at de valgte å ikke produsere 100% økologisk. De har sauene ute, de tenker miljø i alle ledd, men å importere det lille kraftforet sauene skulle ha fra andre siden av kloden, for at det skulle stemples økologisk, det syns de ikke var riktig miljømessig. Det var også noen andre vurderinger, som jeg ikke husker nå.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat