Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-17, 13:41   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.772
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom og koffeinbrus - hvordan gjør dere det?

Nå er ikke mine "ungdommer", men eldste er veldig nysgjerrige på hva dette er siden han har søskenbarn som er veldig glade i spesielt Burn. Jeg har barn som ikke tåler koffein spesielt godt, så det blir en skikkelig kald dag i helvete den dagen jeg sier ja til Burn, Red Bull eller andre typer energidrikker. De får innimellom Cola, og ender alltid opp med å slite med søvn etterpå. Urge får de ikke. Kaffe er foreløpig ikke aktuelt, selv om eldste har veldig lyst på, men den dagen han lager seg en kopp (om morgenen), uten å først spørre om lov, har jeg bestemt meg for å la det gå. Koffeinholdig drikke om kvelden utgår uansett med høye kneløft i alle retninger.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat