Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-16, 09:37   #49
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2016

Januar
1. The perk of beeing a wallflower. (netflix)
2. Planet earth (netflix)
3. Sesong 6 av "Det lille huset på prærien" (dvd)
4. Kes (dvd)
5. En dag i livet (dvd)
6. Flashdance (netflix)
7. Oceans 11 (netflix)
8. Oceans 12 (netflix)
9. Oceans 13 (netflix)
10. Guns n´roses Use your illusion II (dvd)
11. The revenant (kino)

Februar
12. The Bourne Identity (dvd)
Nok en film som har vegetert i hyllen min - i hovedsak fordi jeg har hatt film 1 og 3, og det derfor har virket litt rart å se de. Grunnen til jeg kjøpte den i sin tid er at jeg elsket bøkene. Må jo si at filmen overhode ikke lignet på boken, så det tok litt tid å komme inn i den når jeg hadde forventet noe helt annet. Dette er James Bond lookalike film.

13. The Bourne Supremacy (youtube)
Videreføring av historien i film nummer 1.

14. The Bourne Ultimatum (dvd)
Videreføring av historien.

15. The Bourne Legacy (bluray)
En Bourne film uten Bourne? Ja, den ble veldig anderledes. Men helt OK action. Skal definitivt se det som filmes nå.

16. Sin City (dvd)
Å, jeg elsker denne. Jeg elsker Frank Miller og denne filmen er tro mot tegneserien. Det grafiske uttrykket er vidunderlig. Jeg liker også det at det ikke er noen virkelige helter i historien. Hendelsesmessig er historien ikke mye realistisk (alt folk overlever!), men moralsk sett er karakterene mer opp til virkeligheten enn i de fleste andre filmer.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat