Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-18, 11:37   #67
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du se «Utøya 22. juli»?

Jeg har ingen planer om å se den. Men jeg synes det er interessant at et par av dere ser ut til å bli provosert over at ungene ikke blir like berørt eller synes filmen er like sterk som dere synes. For min del er dette ikke en historie jeg har lyst til å se dramatisert, blant annet fordi mine egne minner om dagen er så sterke. Jeg er likevel ikke fremmed for tanken om å se en film om 22. juli dersom jeg trodde det var en god film som ga meg noe.

Det er jo fullt mulig at filmen faktisk ikke er så veldig god, hvis den ikke greier å engasjere ungdommer som ikke selv har et eget forhold til 22. juli. Og jeg synes ikke det er så merkelig hvis dere som foreldre synes det er vanskelig å diskutere filmen «som film» med ungene, hvis dere har en veldig sterk personlig opplevelse av historien. Det synes jeg også høres vanskelig ut.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat