Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-18, 19:08   #34
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til god bodylotion?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg oppdaget dem på danskebåten, men plutselig har det dukket opp fullt av butikker i området her.


Ja, Frøkna bor jo i Fredrikstad, og der har de egen butikk i Torvbyen. Men har ikke sett den noen steder her hvor jeg bor.



Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Siden flere her nevnte Rituals, så tenkte jeg å spørre om den der sugar scrub-en. Den er bra, altså? På hvilken måte?

Jeg har veldig tørre legger, og egentlig tror jeg de hadde hatt godt av å bli skrubbet litt. Det er akkurat som om body lotion ikke hjelper nok.


Jeg elsker den fordi den vasker, skrubber og gir fuktighet. Den skrubber ikke voldsomt, så jeg kan godt bruke den daglig, og når jeg har skyllet den av etterlater den en litt oljete overflate (uten å være klissete), sånn at jeg ikke trenger å smøre meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat