Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-16, 15:17   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Jeg er ikke vant til at konfirmanten sier noe. De skal selvfølgelig få lov om de vil, men for eldstemann tror jeg det ville ha ødelagt dagen. Jeg gruer meg nok som det er selv, og jeg synes ikke jeg slipper unna. Jeg er også sånn som kaldsvetter ei uke før jeg må si noe høyt foran folk. Min sønn nr 2 kan godt finne på å ville si noe. Det får han selvfølgelig lov til.

I min familie må det produseres sanger. Helst mange og lange og fullstendig usyngelige. Tradisjonen er at de skal via min far for såkalt skaldering, dvs han endrer slik at det blir mulig å synge dem på den melodien som er angitt. Men 9 vers på lykkeliten er altså ganske vanlig. Det som blir litt spennende hos oss er min svigerfamilie. De har endel familiemedlemmer som synes de må holde taler og hvor det har et litt i overkant misjonerende preg.

Men. Jeg har lokale, jeg vet hvor maten kommer fra, jeg regner med å bake det meste av kaker selv. Men jeg må tenke der at de ikke trenger være veldig flotte. Min mor hjelper nok til vil jeg tro. Jeg har ikke tenkt å pusse opp noe som helst og jeg kommer ikke til å bruke mye penger på pønt. Hvis det er endel hvitveis da kan det rett og slett være vi plukker hvitveisbuketter til bordet. Det jeg kan finne på å bruke penger på er å sørge for overnatting til gjester.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat