Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-17, 11:48   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skøyter for bred fot

Jeg anbefaler softskøyte, det har jeg selv. Slik som ungene har, som ofte kan justeres i størrelsen (til barn altså, ikke mine ), med en myk, polstret "sokk", med plastramme rundt, som klipses på med spenner, på samme måte som rollerblades/inlineskøyter. Mye mer behagelig enn alt annet jeg har prøvd av skøyter, og samtidig varmere og lettere å ta av og på og stramme. Noe sånt som denne.

Hockeyskøyter synes jeg jevnt over er forferdelig vonde, forferdelig kalde, og vanskelige å snøre. Hvis de ikke er forferdelig dyre.

Ellers har det jo blitt veldig populært med turskøyter da, slike med skibinding på, som du bruker med vanlige skisko. Kunne det være noe?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-01-17 kl 09:02.
My er aktiv nå   Svar med sitat