Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 16:04   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ganske motløs ang. førerkortet

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Både Glitter og jeg (35, snart 36) driver og tar lappen for tiden. Glitter begynte like ettr sommeren (stemmer ikke det, Glitter?) og jeg begynte like før jul. Vi er begge temmelig nær lappen begge to. Glitter har vel knapt øvelseskjørt, jeg øvelseskjører en fast rute hjem et par ganger i uken.

Jeg begynte rett før sommeren, og er i mål innen påske! Dvs. jeg hadde trafikalt grunnkurs for over ett år siden, men jeg fikk ikke begynt å kjøre før i slutten av april, starten av mai. I tillegg har jeg hatt et par måneders opphold på sommeren, og et par måneder rundt jul.

Hvis du trenger oppmuntring, les tråden "Glitterchick gets her lisence" her på autofilforumet. Jeg har gjort så mange tabber!

Når jeg satte meg bak rattet på min første kjøretime hadde jeg sittet bak rattet på en bil to ganger før i hele mitt liv, begge for over 20 år siden. Siden vi har automatgir får jeg ikke øvelseskjørt noe mellom kjøretimene, og jeg har hatt ca en av dem i uken siden jeg startet. Så det tar lag tid, man blir motløs til tider, men til slutt er man i mål.

Det er bare å sette igang!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat